Medlemssystem

Opdatering af skolens oplysninger og skolebestyrelsesmedlemmer i Skole og Forældres medlemsportal

Alle ansvarlige for rettelser på medlemsskolerne har fået tilsendt en mail, hvor adgang til medlemsportalen og registreringsproceduren er beskrevet.

Er du ansvarlig for rettelser kan du tilgå medlemsportalen her og opdatere skolens oplysninger og skolebestyrelsesmedlemmer.

Nye medlemmer af Skole og Forældre skal registreres med adresse og e-mail i vores medlemssystem, så at de blandt andet kan få tilsendt Skole og Forældres magasin Skolebørn.

Hvis din skole ikke har fået denne mail, eller der er andre problemer med registreringen i vores medlemssystem, kan du skrive til sekretariatet på mail post@skole-foraeldre.dk.

22. januar 2019

pe

23.02.23
Princip for meddelelsesbogen
Skole og Forældre har formuleret nedenstående princip for meddelelsesbogen til inspiration til skolebestyrelserne
27.01.23
Passer jeres skole til børnenes grundlæggende behov?
Børne- og skoleforsker Louise Klinge oplister seks grundlæggende behov, som skal opfyldes hos børnene, for at de kan få et godt skoleliv. Opfylder...