Magasinet Skolebørn

Magasin for forældre til børn i folkeskolen

I Magasinet Skolebørn finder du den nyeste viden og masser af inspiration til livet som forælder til et barn i folkeskolen.

Den nyeste udgave af magasinet er forbeholdt forældre på Skole og Forældres medlemsskoler og kan findes på Forældreintra.

Magasinets hjemmeside er åbent for alle.

Læs om annonceformater og priser i Skolebørn. Gå til annoncer

Skolebørn udgives af Landsorganisationen Skole og Forældre.

Skolebørn udkommer fire gange årligt og omdeles af Bladkompagniet

Ordinært abonnement på magasinet Skolebørn
Privatpersoner, der ønsker at abonnere på Skolebørn, kan blive støttemedlemmer af Skole og Forældre. Det koster 240 kr. årligt, og så kommer Skolebørn i postkassen fire gange årligt, straks det udkommer.

Organisationsabonnement på magasinet Skolebørn
Kommuner og kommunale udvalg, privatskoler, organisationer
1.653,60 kr. inkl. moms (inkl. 5 abonnementer på magasinet Skolebørn til 4 magasiners pris). Skolebørn udkommer fire gange årligt.
Tillægsabonnementer for organisationsabonnenter (Udover de fem abonnementer) kan tegnes for 304,20,- kr. pr. stk. inkl. moms.
Bestil organisationsabonnement på  post@skole-foraeldre.dk eller tlf.: 33 26 17 21.

5. september 2022

25.03.19
Skolebørn nr. 1, 2019
Stort tema om den varierede undervisning (og manglen på samme)