Bliv personligt medlem af Skole og Forældre. Udfyld alle felterne.

Skole og Forældre bruger pengene fra dit medlemskab til at støtte folkeskolens forældre og styrke folkeskolen både nationalt og lokalt - set fra et forældresynspunkt.
Det koster 240 kroner om året. Betaling foregår via Mobilepay.
Du får magasinet Skolebørn i postkassen fire gange om året som en del af medlemskabet.

Medlemsbetingelser - det med småt:

Når man tilmelder sig som personligt medlem af Skole og Forældre, accepterer man nedenstående medlemsbetingelser.

Accepten af medlemsbetingelserne sker, når man swiper i Mobilepay og dermed betaler medlemskontingentet på kr. 240 årligt.
Medlemskabet er ikke omfattet af fortrydelsesret, og det varer et år af gangen.

Frameldelse af medlemskabet kan kun ske ved at slette abonnementsordningen i Mobilepay.

Ved fejltilmeldinger send en mail til post@skole-foraeldre.dk

Det er ikke muligt at framelde sig med virkning midt i en periode, herunder at få en del af kontingentet tilbagebetalt.
Medlemmer får en notifikation om betalingen for det kommende års medlemskab i Mobilepay under "Aktiviteter" to dage inden betalingen. Medlemskabet fortsætter indtil medlemmet selv sletter abonnementsordningen i Mobilepay.

Det årlige medlemskontingent på kr. 240 kroner årligt går til Skole og Forældres generelle arbejde med at gøre folkeskolen stærkere.
Skole og Forældres forretningsudvalg fastsætter retningslinjerne for, hvordan lokale midler anvendes.

Skole og Forældre kan af egen drift ændre betingelserne for og prisen på medlemskabet, sidstnævnte med virkning fra næste abonnementsperiode.

Skole og Forældre opbevarer navn, adresse, e-mail og mobilnummer på støttemedlemmer i indtil et år efter udmeldelsen. Medlemmer accepterer Skole og Forældres generelle privatlivspolitik, som kan læses her:

Medlemmer får tilsendt relevant information, nyhedsbreve m.v. via e-mail, sms m.v., samt får tilsendt magasinet Skolebørn fire gange årligt i trykt udgave.

Nyhedsbreve på e-mail kan afmeldes af medlemmet selv ved at klikke på afmeld/unsubscribe i de e-mails, som medlemmet modtager.

Personlige medlemmer kan deltage i Skole og Forældres landsmøde uden stemmeret.

7. august 2023

sp