Velkommen som medlem

Tak fordi du har valgt at blive medlem af Skole og Forældre.

En god folkeskole kræver, at nogen arbejder på at gøre folkeskolen bedre. Du er en af dem. Tak for det.

Dit bidrag går direkte til Skole og Forældres arbejde med at gøre folkeskolen stærkere med udgangspunkt i et forældreperspektiv.

Som medlem får du Skole og Forældres magasin Skolebørn i postkassen fire gange om året. Du vil også få magasinets nyhedsbrev på email.

Tak fordi du valgte at støtte Skole og Forældre.

Med venlig hilsen - på vegne af folkeskolens forældre og Skole og Forældres hovedbestyrelse

Rasmus Edelberg, landsformand, Skole og Forældre

Ikke medlem endnu? Læs mere her eller send en sms til 1204 med teksten skole

Medlemsbetingelser - det med småt:

Når man tilmelder sig som medlem af Skole og Forældre accepterer man nedenstående medlemsbetingelser.

Accepten af medlemsbetingelserne sker, når man swiper i Mobilepay og dermed betaler medlemskontingentet på kr. 240 årligt.
Medlemskabet er ikke omfattet af fortrydelsesret og det varer et år af gangen.

Frameldelse af medlemskabet kan kun ske ved at afvise det kommende års betaling / abonnementsordningen i Mobilepay.

Ved fejltilmeldinger send en mail til post@skole-foraeldre.dk

Det er ikke muligt at framelde sig midt i en periode, herunder at få en del af støttemedlemskabet tilbagebetalt.
Medlemmer får en notifikation om betalingen for det kommende års medlemskab i Mobilepay otte dage inden betalingen. Medlemskabet fortsætter med mindre man afviser betalingen i Mobilepay.

Det årlige medlemskontingent på kr. 240 kroner årligt går til Skole og Forældres generelle lobbyarbejde med at gøre folkeskolen stærkere, heraf går 40 kroner årligt til lokalt arbejde i medlemmets egen kommune og 5 kroner til et velgørende formål fastsat af Skole og Forældres forretningsudvalg.
Skole og Forældres forretningsudvalg fastsætter retningslinjerne for, hvordan de lokale midler anvendes.

Skole og Forældre kan af egen drift ændre prisen på støttemedlemskabet med virkning fra næste abonnementsperiode.

Skole og Forældre opbevarer navn, adresse, e-mail og mobilnummer på støttemedlemmer, der samtidig accepterer Skole og Forældres generelle privatlivspolitik

Støttemedlemmer får tilsendt relevant information, nyhedsbreve m.v. via e-mail og sms. Hvert kvartal modtager støttemedlemer magasinet Skolebørn i trykt udgave på privatadressen.

Nyhedsbreve på e-mail afmeldes af støttemedlemmet selv ved at klikke på afmeld/unsubscribe i de e-mails, som medlemmet modtager.

25. august 2020

sp