Netværk For Specialundervisning

Netværk For Specialundervisning (NFS) er et internt netværk i Skole og Forældre

Formålet med netværket er at tilvejebringe og dele viden om specialundervisningsområdet med relevante medlemmer af Skole og Forældre samt kvalificere hovedbestyrelsens og formandskabets indsigt og politiske drøftelser på specialundervisningsområdet.

Netværket har en politisk valgt styregruppe.

NFS´s medlemmer er forældrevalgte skolebestyrelsesmedlemmer på de af Skole og Forældres medlemsskoler, der er specialskoler (de segregerede specialundervisningstilbud) eller folkeskoler med speciallinjer eller specialklasser.

Klik her for at se, hvem der sidder i styregruppen, og for at se netværkets kommissorium.

Netværk For Specialundervisning har også en gruppe på Facebook, som man kan anmode om at blive medlem af.

22. juni 2021

pe

15.03.24
Skole og Forældre Aalborg generalforsamling