Tema- og projektforløb

De fleste skoler har traditioner for tema- eller projektforløb, hvor det normale skoleskema er tilsidesat for en periode

Der er ingen særlige regler for temauger eller projektforløb i folkeskolen, men der er vide rammer inden for gældende lovgivning til i kortere perioder at tilrettelægge undervisningen omkring temaer, hvor eleverne for eksempel arbejder sammen på tværs af årgange og klasseopdelinger.

Skolebestyrelsen kan fastsætte principper for skolens tema- og projektforløb. Se forslag her.

27. marts 2017

pe

04.11.22
Projekt - FÆLLES-SKABET
Skole og Forældre skal de næste tre år stå i spidsen for et nyt projekt – FÆLLES-SKABET. Projektets mål er at få alle børn, der lever i økonomisk...
14.03.22
Ministeren bakker op om valget
Børne- og undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil opfordrer forældrene til at stille op til skolebestyrelsesvalget.