Landsmøde 2020

Arrangementet blive virtuelt i år

Er du allerede tilmeldt, kan du gå direkte til siden med mødematerialer. Klik her

På baggrund af myndighedernes udmeldinger i forbindelse med COVID19 og den usikre fremtid i forhold til smittespredning, forsamlingsrestriktioner og for at passe godt på hinanden, har vores Hovedbestyrelse på et ekstraordinært møde besluttet, at Landsmødet 2020 gennemføres digitalt.

Samtidig er det vedtaget, at arrangementets varighed kun bliver en dag, nemlig

Lørdag den 21. november 2020, fra kl. 10.00 – 14.00

Hovedbestyrelsen besluttede endvidere, at tilmeldingsfristen rykkes til den 30. oktober, hvilket betyder, at I fortsat kan sikre at jeres skole er repræsenteret.

Hvem kan deltage?

Forældrevalgte skolebestyrelsesmedlemmer kan deltage.
Jf. foreningens vedtægter kan I i skolebestyrelsen udpege følgende antal delegerede til landsmødet:

Skoler op til 599 elever: op til 2 delegerede
Skoler med 600 - 999 elever: op til 3 delegerede
Skoler med 1000 elever og derover: op til 4 delegerede

Personlige medlemmer kan deltage uden stemmeret.

Gratis at deltage på det virtuelle møde i år.

Alle forældrevalgte skolebestyrelsesmedlemmer på vores medlemsskoler har modtaget en direkte mail med er personligt tilmeldingslink.

Jf. vedtægterne gennemføres generalforsamlingen med bl.a. oplæg og debat om Skole og Forældres arbejde ved formandens årsberetning, drøftelser af foreningens arbejde både centralt og lokalt, og så kan du også være med til at vælge formand og måske stille op som kandidat eller blot stemme til hovedbestyrelsesvalget.

Se her hvad nogle deltagere mente om sidste års landsmøde

Tanja Skovbølling Nielsen, Tørring Skole, Hedensted

Mikkel Ketil, Baltorpskolen, Ballerup

Pernille Juel, Vibenhus Skole, København