Valglogoer, plakater, skabeloner mv.

Her finder du praktisk materiale til fri download til valgkampagnen på skolen

Valglogo i flere farver
som I kan bruge hvor I ønsker fx hjemmesiden, kommunikation med forældrene, annonce i lokalavisen mv.

Valgplakat A4
Plakater, hvor man kan opfordre forældre til at stille op som kandidat til valget. Her kan I sætte dato/periode ind og skrive mere om fx opstillingsmøder o.l.

Informationsfolder til forældre
Den ene side af skabelonen er udfyldt med grafik, på den anden side kan I skrive den information, I ønsker at give jeres forældre om valget, fx program for opstillingsmøde, valgproces eller hvorfor det er vigtigt med engagerede forældre. Her kan I også sætte skolens logo ind.
Informationsfolderen kan fx sendes med eleverne hjem i tasken eller uddeles på forældremøder.

Kandidatopstilling A4
Skabelonen gør det nemt for forældre at præsentere sig med kort information om, hvem de er, hvad de brænder for i skolen, og hvorfor de gerne vil repræsentere forældrene i skolebestyrelsen.
Alle kandidatopstillinger kan løbende eller samlet lægges på skolens hjemmeside, Aula, printes og hænges op på skolen mv.

Skabeloner til brug på de sociale medier
Få skolebestyrelsesvalget til at leve, også på de sociale medier. Download billedet til dit skrivebord og brug det fx i et facebookopslag.
Skabeloner:
STIL OP til skolebestyrelsesvalget
STEM PÅ MIG
HUSK at stemme

15. april 2024

pe

23.02.23
Princip for meddelelsesbogen
Skole og Forældre har formuleret nedenstående princip for meddelelsesbogen til inspiration til skolebestyrelserne
27.01.23
Passer jeres skole til børnenes grundlæggende behov?
Børne- og skoleforsker Louise Klinge oplister seks grundlæggende behov, som skal opfyldes hos børnene, for at de kan få et godt skoleliv. Opfylder...